හෙතම කොයිම්බතූර්හි පෞද්ගලික පාසලක ඉගෙනුම ලබන ශිෂ්යයෙකි. පසුගිය මාසයේ නිවාඩු දිනයක් වූ සෙනසුරාදා, මේ ශිෂ්යයා උදේ 6.00 ට පමණ තම මිතුරන් සමග ක්රිකට් ක්රීඩා කිරීමට ගියේය. ඔහු උදේ සිට සවස දක්වා අඛණ්ඩව ක්රිකට් ක්රීඩා කර ආපසු නිවසට පැමිණියේය. ඉතා වෙහෙසට පත්ව සිටි ශිෂ්යයා පසුදා උදෑසන අවදි වූයේ නැත. සිහිසුන්ව සිටි ඔහු පෞද්ගලික රෝහලකට ඇතුළත් කරන ලදී. වෛද්යවරු පැවසුවේ ශිෂ්යයා කෝමා තත්ත්වයට පත්ව ප්රතිකාර ආරම්භ කළ බවත්, පිරිමි ළමයාගේ ශරීරය ඉතා විජලනය වී ඇති බවත්ය. සති දෙකක ප්රතිකාරවලින් පසු, ශිෂ්යයා සුවය ලබා නිවසට පැමිණියේය.
බීබීසී දෙමළ සේවය සිසුවාගේ දෙමාපියන් සමග කතා කළ විට, ඔවුන් පැවසුවේ මෙයට හේතුව ඔහු උදේ සිට සවස දක්වා ජලය පානය නොකර සෙල්ලම් කිරීම බව වෛද්යවරු පැවසූ බවයි. ශිෂ්යයාගේ දෙමාපියන් පැවසුවේ ශිෂ්යයා සාමාන්යයෙන් ඉතා සුළු වශයෙන් ජලය පානය කළ බවයි. මෙම සිදුවීම පාසල් සිසුන්ට ප්රමාණවත් තරම් ජලය පානය කිරීමේ අවශ්යතාවය ඉස්මතු කරයි. මේ හේතුව නිසා, ඉන්දියාවේ බොහෝ ප්රාන්ත ‘වෝටර් බෙල්’ යෝජනා ක්රමය ක්රියාත්මක කිරීමට පටන් ගෙන ඇති අතර, එය බොහෝ විදේශ රටවල ද භාවිතා වේ. මෙයින් පසු, තමිල්නාඩුවේ සියලුම පාසල්වල වෝටර් බෙල් ව්යාපෘතිය ක්රියාත්මක කිරීම සඳහා පාසල් අධ්යාපන දෙපාර්තමේන්තුව විසින් චක්රලේඛයක් යවා ඇත. අමාත්ය අන්බිල් මහේෂ් පොයියමොෂි දැනටමත් වෝටර් බෙල් ව්යාපෘතිය ප්රකාශයට පත් කර තිබියදී, පාසල් අධ්යාපන අධ්යක්ෂ කන්නප්පන් සියලුම දිස්ත්රික් අධ්යාපන නිලධාරීන්ට චක්රලේඛයක් යවා තිබේ.
එහි මෙසේ සඳහන් වේ. සියලුම සිසුන්ට ජලය ඇතිව හෝ නැතිව නිවසින් බෝතලයක් රැගෙන එන ලෙස උපදෙස් දිය යුතුය. උදෑසන රැස්වීම අතරතුර සිසුන්ට පානීය ජලයේ වැදගත්කම පැහැදිලි කළ යුතුය. සිසුන්ට ජලය පානය කිරීමට මතක් කර දීම සඳහා නාද කරන සීනුව සුපුරුදු සීනුවට වඩා වෙනස් විය යුතුය. මෙම සීනුව ඇසීමෙන් පසු, සිසුන් තම අවශ්යතාවය අනුව ජලය පානය කළ යුතුය. පාසල්වල පහසුව අනුව ජල සීනුවේ වේලාව පෙ.ව. 11.00, ප.ව. 1.00, ප.ව. 3.00 විය හැකිය. මෙම කාලය තුළ, ගුරුවරුන් සිසුන්ට පන්තියෙන් පිටව යෑමට ඉඩ නොදිය යුතු අතර පන්ති වාතාවරණයට බාධා නොකර මිනිත්තු 2 සිට 3 දක්වා ජලය පානය කිරීමට ඉඩ දිය යුතුය.