Wednesday, 2 Jul 2025
Divaina | Breaking Sri Lanka News & Top Stories in Sinhala
ePaper
  • විගස පුවත්
  • ප්‍රධාන පුවත්
  • ප්‍රාදේශීය පුවත්
  • Videos
  • විශේෂාංග
    • ඉරිදා සංග්‍රහය විශේෂාංග
    • අකුරු දි​ගේ
    • නැකත
    • මීවිත
    • සංචාරේ
  • අතිරේක
  • ක්‍රී​ඩා
  • ගණුදෙනු ලොව
  • තවත්…
    • විදෙස්
    • කතුවැකි
    • කාටූ​න්
    • Classified Ads
Reading: යහපත් පාරිභෝගික සේවාවක් සඳහා කුමක් කළ යුතුද…?
Divaina | Breaking Sri Lanka News & Top Stories in Sinhala
Wednesday, 2 Jul 2025
Divaina | Breaking Sri Lanka News & Top Stories in Sinhala
ePaper
  • විගස පුවත්
  • ප්‍රධාන පුවත්
  • ප්‍රාදේශීය පුවත්
  • Videos
  • විශේෂාංග
    • ඉරිදා සංග්‍රහය විශේෂාංග
    • අකුරු දි​ගේ
    • නැකත
    • මීවිත
    • සංචාරේ
  • අතිරේක
  • ක්‍රී​ඩා
  • ගණුදෙනු ලොව
  • තවත්…
    • විදෙස්
    • කතුවැකි
    • කාටූ​න්
    • Classified Ads
Reading: යහපත් පාරිභෝගික සේවාවක් සඳහා කුමක් කළ යුතුද…?
Divaina | Breaking Sri Lanka News & Top Stories in Sinhala
  • විගස පුවත්
  • ප්‍රධාන පුවත්
  • ප්‍රාදේශීය පුවත්
  • Videos
  • විශේෂාංග
  • ඉරිදා සංග්‍රහය විශේෂාංග
  • නැකත
  • අකුරු දි​ගේ
  • මීවිත
  • අතිරේක
  • ක්‍රී​ඩා
  • ගණුදෙනු ලොව
  • විදෙස්
  • කතුවැකි
  • කාටූ​න්
  • Classified Ads
Search
  • ePaper
  • විගස පුවත්
  • ප්‍රධාන පුවත්
  • ප්‍රාදේශීය පුවත්
  • Videos
  • විශේෂාංග
  • ඉරිදා සංග්‍රහය විශේෂාංග
  • අකුරු දි​ගේ
  • නැකත
  • මීවිත
  • අතිරේක
  • ක්‍රී​ඩා
  • ගණුදෙනු ලොව
  • විදෙස්
  • කතුවැකි
  • කාටූ​න්
  • Classified Ads
Follow US
© 2025 Upali Newspapers (Pvt) Ltd.
විශේෂාංග

යහපත් පාරිභෝගික සේවාවක් සඳහා කුමක් කළ යුතුද…?

May 27, 2025
68 Views

අලෙවිකරණ වෘත්තියේ නිරතවන්නන්ගේ අවංකවීම ඔහුට මෙන්ම ඔහුගේ පාරිභෝගිකයන්ටද ඉතා වැදගත් වේ. එපමණක් නොව, ඔහුගේ ආයතනයටද මෙය ඉතා වැදගත් වේ. කෙටිකාලීන වාසි සලකා බලා කිසිම අවස්ථාවක අලෙවිකරණයේ නොයෙදිය යුතු අතර එය ඉතා ඉක්මණින් ඔහුව අලෙවි වෘත්තියෙන් ඉවත්වීමට හේතුවක් විය හැකිය. අලෙවිකරුගේ සමස්ත අලෙවි වෘත්තීයමය ඔහුගේ වංක බව නිසා බිඳ වැටිය හැකිය.

සමහර මිනිසුන් වංක වන්නේ ඇයි?. මොහොතක් සිතන්න. ඔබ හා මම අලෙවිකරණය ඇතුළු මෙම සියලු ක්‍රියාකාරකම්වල යෙදී සිටින්නේ මන්ද? ඔබට හා මට ජීවිතය සාර්ථක කරගැනීම සඳහාය. මොකක්ද මේ සාර්ථකත්වය. විවිධ අර්ථකථන තිබිය හැකි නමුත්, ඒ සියල්ල සංක්ෂිප්තව බැලූ කල, සාර්ථකත්වය යනු මුදල් හම්බකිරීම සහ සතුට වේ, (Success is getting rich plus happiness).

ඔබට මුදල් කොපමණ අවශ්‍යයද ? ඔබට මුදල් අවශ්‍ය ඇයි ? ඔබට මුදල් කවදා වෙද්දී අවශ්‍යද? මෙම ප්‍රශ්න සමහරවිට ඔබට බාධා කළද මේවාට පිළිතුරු ඔබ සතුව තිබිය යුතුයි. නැති නම් ඔබගේ ජීවිත ගමන අරමුණකින් තොර විය හැකිය. එසේ වූ කල ඔබගේ අවංකභාවය ජීවිතය පුරා පවත්වාගෙන යෑම අසීරු වේ. සමහර විට ඔබ දන්නා පරිදි, බොහෝ මුදල් ඇති අය පවා වංක වීමට හේතුව මෙය වේ. ඔවුන් මූල්‍යමය වශයෙන් ස්ථාවර වුවද, ජීවිත සාර්ථකත්වය ගැන අවබෝධයක් නොමැත. සමහර විට අප වංක වීමට හේතුව එවැනි කටයුතු අපගේ ජීවිතයේ පුරුදු බවට පත්වී ඇති හෙයිනි. කෙසේ වෙතත් ජීවිතය පුරා සතුට පවත්වාගෙන යෑම ජීවිත සාර්ථකත්වය සඳහා අත්‍යාවශ්‍ය කරුණකි. සතුට ගෙන දෙන්නේ ඔබගේ අවංක බව හා ඔබ අන් අයට කෙතරම් උදව් කරන්නේද යන්න මතය.

විශ්වාසනීය බව

බැලූ බැල්මට මෙය ඉහත කී කරුණ හා බැඳ පැවතුණද මෙහිදී අදහස් වනුයේ ඔබගේ චරිතය ඇතුළත සහ පිටත ලෙස අවස්ථා දෙකක් නොතිබෙන බවයි. එනම්, යමෙකුට පැවසූ දෙය හා ඔබ සිත තුළ තිබෙන අදහස් අතර වෙනසක් නොපවතින බවයි. පුද්ගලයකු ගත් කල ඔහු තුළ ඔහු අනෙක් අය ආශ්‍රය කරන අවකාශ කීපයක් තිබිය හැකිය.

අතිශය පෞද්ගලික අවකාශය යනු අලෙවිකරුවාට පමණක් සන්නිවේදනය හා ආශ්‍රය කරන අවකාශයයි. එනම්, ඔහුගේ ජීවිතයේ යම් කරුණු ප්‍රමාණයක් දන්නේ ඔහුමය. ඒ ඔහුගේ අතිශය පෞද්ගලික අවකාශයයි. ඉහත කී කරුණ සලකාබැලීමේදී අදහස් කළ හැක්කේ මෙවැනි ගැඹුරු අධ්‍යයනයක් නොවන අතර, අලෙවි වෘත්තිකයකු වශයෙන් ඔබ ඔබගේ පාරිභෝගිකයා සමග සන්නිවේදනය කරන අවස්ථාවේ ඔහුට පවසන සියලු කරුණු යම් කිසි පදනමක් ඔස්සේ පැවසිය යුතුය. සමහර විට අලෙවිකරුවා උපායශීලී වූ නමුත්, කිසිම අවස්ථාවක තම පාරිභෝගිකයා රැවටීමට ලක්කිරීමෙන් වැළකිය යුතුය. නිතරම win-win තත්ත්වයකට අනුව ගනුදෙනු කළ යුතුය. අලෙවිකරුවාගේ භාණ්ඩයේ හෝ සේවාවෙහි සියලුම ගුණාංග සෑම විටම ඔහුගේ තරගකාරී භාණ්ඩය හෝ සේවාව අභිබවා කටයුතු නොකරනු ඇත. ඔහුගේ භාණ්ඩයේ පවතින හොඳ ගුණාංග පැහැදිලි කර දෙන අතර ඍණාත්මක ගුණාංග පැහැදිලි කිරීම මගින් මනා විශ්වාසයක් ගොඩනැඟෙන බවද මතක තබාගන්න. එනම්, අලෙවිකරුවා වන ඔබ නිතරම ධනාත්මක ගුණාංග පමණක් පැහැදිලි කිරීම මගින් ඔහුගේ හෝ ඇයගේ විශ්වාසය ගොඩනැඟීමට එය බාධාවක් වේ.

තරගකාරී භාණ්ඩ හා සේවා

තරගකාරීත්වය සඳහා ඉතා සාර්ථක භාණ්ඩ හා සේවා වෙළෙඳපොළට ගලා එයි. එනම්, සෑම ආයතනයක්ම උත්සාහ කරනුයේ ඉතාමත් ගුණාත්මක නිපැයුමක් සිදුකිරීමටය. නමුත්, සාර්ථක නිමැවුමේ වුවද, විවිධ පැතිකඩයන් යම්තාක් දුරට අඩු හෝ වැඩි ප්‍රතිලාභ ගෙන දේ. මෙම ගති ලක්ෂණ පාරිභෝගිකයාගේ රුචි අරුචිකම් සලකා බලා ඔහුගේ අවශ්‍යතාවයන් සමග සැසඳීම අලෙවිකරුවාගේ වගකීමයි.

එපමණක් නොව, ලියුම්කරු ඉහත සඳහන් කළ පරිදි තරගකාරී භාණ්ඩ හෝ සේවාවන්හි අලෙවි සන්නාමයන් හෝ ආයතන නම් ආදිය හැකිතාක් අඩුවෙන් සඳහන් කර ඔබගේ අලෙවි ඉදිරිපත් කිරීම කරන්නේ නම් ඔබගේ ඉතා හොඳ අලෙවි හැදියාවක් ඉස්මතු වේ. මෙම ක්‍රමවේදය ඔබ හා පාරිභෝගිකයා අතර ඉතා දැඩි මිත්‍රශීලී බවක් ගොඩනැඟීමට හේතු වේ. එමෙන්ම තරගකාරී ආයතන සඳහන් කිරීම සදාචාරාත්මක නොවන බව ඔබට වැටහේ. නමුත් ඔබගේ පාරිභෝගිකයා හොඳම මිලදී ගැනීමේ තීරණය සොයාගැනීම සඳහා තරගකාරී මිල කැඳවීම සසඳා බැලිය හැකිය.

මෙවැනි අවස්ථාවන්හිදී ඔබ ඉතාමත් පරෙස්සමෙන් සහ උපායශීලී අයුරින් තම පාරිභෝගිකයා දිනිය යුතුය. කෙසේ වෙතත් තරගකාරීත්වය ඉතා යහපත් මෙන්ම ඉතා ප්‍රයෝජනවත් ක්‍රියාකාරකමකි.

යහපත් පාරිභෝගික සේවාවක් සඳහා කුමක් කළ යුතුද…?

සුගත් මුණසිංහ
උපදේශක – ඉගෙනුම් හා සංවර්ධන

- Advertisement -
Share This Article
Facebook Whatsapp Whatsapp Telegram Copy Link Print
Ad image
Trending News

සිසුන් 6000ක් සමඟ ප්‍රශ්න වැලක පැටලුණු රටේ හොඳම පිරිමි පාසල

June 29, 2025

දරුවනේ ප්‍රවේශම් වෙන්න

June 27, 2025

සංදර්ශන සඳහා නඩු කැඳවන්නේ නැහැ – කබ්රාල් ඇතුළු පිරිසකට එරෙහිව ග්‍රීක බැඳුම්කර නඩුව කල් තබමින් මහාධිකරණ විනිසුරු කියයි

June 27, 2025

සිකුරු වෘෂභයට

June 29, 2025

බීමතින් රිය පැදවීමේ දඩය මෙන්න

June 26, 2025
Related News
විශේෂාංග

බුදුදහමේ ව්‍යාප්තිය උදෙසා සේද මාවතේ කාර්යභාරය

අතිරේක විශේෂාංග

මනෝවිද්‍යා උපදේශනයෙන් සියදිවි හානිය වළකමු

අතිරේක විශේෂාංග

සරුබිම සරුවෙන්න….. පැළයක්ම සිටුවන්න….

විශේෂාංග

මානව හිමිකම් කොමසාරිස්ගේ චෙම්මනි වන්දනාව

අතිරේක විශේෂාංග

දෑස රවටන නිසරු මිරිඟුව හැඳින, දුරලමු මිනිසුනේ

logo2.png

“දිවයින” 1981 වසරේ දී ආරම්භ වූ වසර ගණනාවක ඉතිහාසයකට හිමිකම් කියන ජාතික පුවත්පතකි. ජාතියේ ස්වභාවය, සංස්කෘතිය හා ජනමතය සනාථ කරමින්, සත්‍යය සහ වගකීම මූලික කරගත් මාධ්‍ය සන්නාමයකි. Divaina.lk හරහා අපි ඔබට සෘජු, විශ්වාසනීය පුවත් වාර්තාකරණයක් සහ විශ්ලේෂණාත්මක විශේෂාංග ලබාදෙමින්, ඩිජිටල් යුගයේ ප්‍රවෘත්ති සැපයුම ලබා දෙන්නෙමු.

Postal Address:
Upali Newspapers Private Limited
No. 223, Bloemendhal Road,
Colombo 13

More About Us

Contact Us

Editorial

  • +94 112 331 688
  • [email protected]

For Advertising

  • +94 777 489 091
  • +94 714 543 001
  • [email protected]

For Inquiries

  • +94 112 497 500

Our Publications

Upali Newspapers (Private) Limited © 2025 All Rights Reserved.

Facebook Instagram Youtube Tiktok